Termeni și condiții

Magazinul online www.hotspotcoffee.ro („magazin online”, „site”) este deținut și operat de Hotspot Coffee S.R.L. („vânzătorul”), înregistrată la Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/7017/2014.

CONTRACTUL

Prin accesarea site-ului, înregistrarea unui cont pe site sau plasarea unei comenzi, declarați că aveți vârsta de cel puțin 16 ani și capacitate deplină de exercițiu, conform legislației în vigoare.

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) în vederea operațiunilor aferente livrării comenzii. Notificarea primită de către utilizator, după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă, va anunța utilizatorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon pus la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitată aferentă modificării cantităților.

Contractul se consideră încheiat între vânzător și utilizator în momentul primirii de către utilizator de la vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a comenzii. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului.

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui utilizator/client/cumpărător care are cel puțin 16 ani și capacitate deplină de exercițiu.

Pentru motive justificate, Hotspot Coffee S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Hotspot Coffee S.R.L. sau ar încălca legislația aplicabilă. În oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul se poate adresa magazinului online pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin adresele menționate la secțiunea „contact” din Site. Toate tarifele aferente bunurilor și/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA, cu excepția situațiilor în care este indicat altfel.

În cazul plăților online, vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune revine exclusiv cumpărătorului.

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul utilizatorului.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

Întregul conținut al www.hotspotcoffee.ro, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, este proprietatea exclusivă a Hotspot Coffee S.R.L., acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens, în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

Utilizatorului / clientului / cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Hotspot Coffee S.R.L., includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Hotspot Coffee S.R.L. asupra conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al Hotspot Coffee S.R.L.

Orice conținut la care utilizatorul / clientul / cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența prezentelor termeni și condiții, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Hotspot Coffee S.R.L. și acesta, și fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea Hotspot Coffee S.R.L. cu referire la acel conținut.

Niciun conținut transmis către client sau cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare, nu constituie o obligație contractuală din partea Hotspot Coffee S.R.L. și/sau al angajatului/prepusului Hotspot Coffee S.R.L. care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentele Termeni și Condiții sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

COMANDA

Utilizatorul / clientul poate efectua comenzi pe site prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi și, implicit, nici rezervarea automată a bunului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii, utilizatorul / clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, utilizatorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc pus la dispoziția vânzătorului, în orice situație în care este necesară contactarea utilizatorului, în vederea prestării serviciului solicitat de utilizator.

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către utilizator / client, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:

1. Neacceptarea de către banca emitentă a cardului utilizatorului / clientului a tranzacției, în cazul plății online;

2. Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;

3. Datele furnizate de către client/cumpărător pe site sunt incomplete și/sau incorecte.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

- Ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

În cazul în care cumpărătorul decide să se retragă din contract, acesta va contacta vânzătorul la datele de contact puse la dispoziție pe site.

În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

Pentru comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

Pentru comenzile achitate cu OP/ramburs/Transfer – prin virament bancar.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile (se va lua data cea mai recentă).

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

Potrivit legislației aplicabile, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:

- Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

- Furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

- Furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

- Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;

- Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

- Furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;

- Contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

- Furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

- Furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;

- Contractele încheiate în cadrul unei licitații;

- Prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;

- Furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR). Politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi consultată [aici], fiind parte integrantă din prezentul document. Consumatorii au dreptul de acces, rectificare, ștergere, portabilitate, și de a se opune prelucrării, conform GDPR.

COOKIE

Politica de cookies poate fi consultată [aici], fiind parte integrantă din prezentul document.

COMUNICĂRI COMERCIALE

Comunicările comerciale ale hotspotcoffee.ro sunt transmise de către Hotspot Coffee S.R.L. sau prin intermediul partenerilor specializați și agreați de Hotspot Coffee S.R.L., asigurându-se astfel confidențialitatea și securitatea informațiilor.

În momentul în care clientul își creează un cont pe site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de newslettere.

Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către vânzător în orice moment:

1. Prin contactarea Hotspot Coffee S.R.L. în acest sens;

2. Prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la vânzător.

Renunțarea la primirea comunicărilor comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentele termeni și condiții.

În urma achiziționării unui bun sau serviciu, Hotspot Coffee S.R.L. poate transmite cumpărătorului/utilizatorului comunicări comerciale cu privire la sugestii de bunuri sau servicii recomandate a fi utilizate împreună cu bunul sau serviciul achiziționat.

FACTURARE – PLATA

Prețurile bunurilor și serviciilor afișate în cadrul site-ului www.hotspotcoffee.ro includ TVA conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce conține bunuri și/sau servicii vândute la momentul livrării acestora.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.

Datele cardului de plată ale clientului/ utilizatorului/ cumpărătorului nu vor fi accesibile Hotspot Coffee S.R.L. și nici nu vor fi stocate de către Hotspot Coffee S.R.L., ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este Netopia S.R.L. (denumire comercială Netopia mobilPay), societate constituită și care funcționează conform legislației din România, înregistrată la Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/9170/2003, C.I.F. 15565496, având sediul social situat în Mun. București, Sector 2, 021901, Bd. Pierre de Coubertain 3-5.

În anumite cazuri, pentru menținerea securității tranzacțiilor, la înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se va solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.

Pentru motive de securitate a tranzacțiilor, clientul/ utilizatorul/ cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă, și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

LIVRAREA BUNURILOR

Vânzătorul se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat door-to-door către cumpărător sau la punctele sale de lucru, conform opțiunii clientului. Termenul standard de livrare este de 3-5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare. Vânzătorul va efectua livrarea bunurilor și serviciilor numai pe teritoriul României.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).

RĂSPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după livrare, în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea contului, clientul / utilizatorul/ cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic termenii și condițiile site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil clienților / utilizatorilor/ cumpărătorilor de la momentul afișării pe site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 5 (cinci) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Hotspot Coffee S.R.L. și clienți / cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul București. Consumatorii care sunt rezidenți ai Uniunii Europene pot avea dreptul să își rezolve disputele în jurisdicția proprie.